1394-07-06 11:11
1520
0
21175
حیدر احمدی :

رسانه ها از درج اخبار غیر رسمی در خصوص حجاج بپرهیزند

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان گفت: از رسانه ها و فضاهای مجازی و سایتها انتظار می رود از درج اخباری از مراجع غیررسمی که سند متقن و اطمینان بخش نباشد خودداری کنند تا تشویش و دغدغه خانواده های حجاج افزایش نیابد.

به گزارش گلستان ما ؛ "حیدرعلی احمدی" در جلسه کمیته امنیتی و انتظامی ستاد حجاج سال جاری استان گلستان اظهار کرد: به دستور دکتر صادقلو، استاندار گلستان دستگاههای ذیربط استانی موظف گردیدند با همه امکانات در جهت کسب خبر صحیح و انعکاس آن به خانواده های حادثه دیده اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: به خانواده های مفقودین حادثه منا توصیه می شود که اخبار صحیح و متقن را از سامانه حج و زیارت، مبادی رسمی مانند صداوسیما و مسئولین سازمان حج و زیارت استان دریافت کنند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری افزود: حج امسال به دلیل ناتوانی دولت سعودی در اجرای برنامه های انتظامی و ترافیکی، به صورت یک واقعه خسارت بار برای امت اسلامی و به ویژه حجاج ایرانی درآمد.

احمدی ادامه داد: دولت سعودی با ادعای خادم الحرمینی و اجرای همه ساله مراسم حج قادر نیست پیش بینی های لازم امنیتی، انتظامی و ترافیکی را انجام و برنامه جامعی برای انجام مناسک حج طراحی و اجرا نماید.

وی یادآور شد: در حالیکه مشابه این مراسم و مراسمات گسترده تر با جمعیتی پر ازدحام تر و بزرگتر در آغاز تحویل سال جدید در حرم رضوی(ع) و ایام اربعین در کربلا، در کمال آرامش و امنیت و بدون کوچکترین حادثه ای مدیریت می گردد.

احمدی تصریح کرد: کاروانهای حجاج گلستانی از تاریخ 94/7/6 به مدت پنج روز به استان گلستان وارد می شوند و بناست که مراسم تجلیل از جانباختگان این حادثه به صورت ویژه ای برگزار گردد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری در پایان خاطرنشان کرد: لازم است خانواده های محترم زائرین حتی الامکان از مراجعه گسترده به فرودگاه خودداری کنند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.